2006/11/17

Robots que no vaig veure

Diumenge passat va ser el Dia de la Robòtica a Barcelona. Vaig assabentar-me'n tard i no vaig poder apuntar el meu fill a un taller de robots Lego Mindstorms. Els tallers eren part de la Setmana de la Ciència. Espero estar més atent l'any vinent...

Fa temps que li dono voltes a intentar muntar alguna cosa relacionada amb els robots de Lego a l'escola dels meus fills, però són massa cars com per liar-se sense estar segur de poder-hi dedicar prou temps. Potser hauria de mirar de posar-me en contacte amb la gent que va muntar aquests tallers. O potser hauria de deixar-m'ho estar i evitar el risc de què els meus fills i els seus companys acabin sent "too white and nerdy".

I, ja que va de Mindstorms, reciclo un post antic del meu blog a la intranet d'ibm:

Very interesting story on Wired about how Lego has developed their next version of their "programmable brick" taking advantage of their fans. Could well be a side bar in Eric Von Hippel's Democratizing Innovation (good -and free- book).

February 5th is the last day to apply to purchase one of the 100 prerelease kits of NXT at a good price. I wish these beasts were not so expensive! I'd love to own one!

(via Lambda the Ultimate)

No hay comentarios: