2007/09/11

Comprar Lego Mindstorms a Barcelona

Em consten dos llocs a Barcelona on poden comprar-se kits de Lego Mindstorms NXT, així que actualitzo la meva llista anterior:

Info adicional:
  • Crec que roboteca.org ja no fa vendes, i posen algun link a electricBricks.com; cal tenir present que els preus d'electricBricks estan llistats sense IVA, i que cal afegir ports des de Madrid.
  • http://www.ladrillitos.com/wiki/index.php/Comprar_Lego
  • Ara que el dolar està baix, a botigues d'ebay de fora de la UE es veuen preus molt baixos pel NXT, però cal tenir present els ports, l'IVA (16%) i els aranzels (crec que un 4%, aprox, aplicat també sobre els ports); jo no he trobat cap oferta que compensés. Tampoc he vist encara cap NXT de segona mà; en canvi, de Mindstorms RCX si que hi ha bastant mercat de particulars.

Un NXT sobre una pissarraFoto de flickr de cackhanded, d'un hack day

1 comentario:

Ferdy dijo...

Xavier, gracies pels enllaços.

Fa temps que tenia ganes d'endinsar-me en el mon de la robòtica, i finalment m'he decidit a donar el primer pas. El proper dissabte, aniré a comprar un kit a ro-botica. En el meu cas però, la joguina no es pas pels meus nens, sinó pel nen gran :-), per això, desprès de mirar-m'ho be m'he decidit per un bioloid.